stallazione di a superficia tippu, metro vela piena automatica Hm4d-0006E

Short Description:

Duminiu di applicazzioni

U hydrodynamic vela piena automatica Model Hm4d-0006E hè da appiecà à i entrata è isciuta di stazioni trenu metropolitana o metro, induve permette di solu Zitellettu.


Detail prodottu

FAQ

Tags prodottu

Model autizza, acqua trattena I modi nstallation larghezza longitudinal capacità carchi
Hm4d-0006E  620 superficia muntatu 1200 (Solu Zitellettu) Type metro,

 

Grade M 'arca B earing capacità (zh) A volti pplicable
Type de Metro E 7.5 entrata Metro è isciuta.

In pà uttena i qualità è sicurità di i prudutti è clarify i rispunsabilità di tutti dui partiti, avemu cusì fà i seguenti assicureghja:

  1. Stu usato conforms à l 'aducazzioni di qualità prodottu di statu, è a nostra sucetà hè incaricatu di a qualità prodottu. Sì bisogna a nostra sucetà serà furnissi dati di qualità prodottu nicissariu.
  1. U imballaggio e brivetti arregistrati di u usato conform a Bandera di i rigulamenti di u statu.
  1. L'utilizatore ùn stallà, usu è tene i usate in i so custumi cunfurmità cù i manuali prodottu! L'utilizatori sò rispunsevuli di i prublemi di qualità prodottu causatu da a stallazione duchessa, usu è mantene.

Duranti lu pirìudu CASCIANA, a nostra sucetà serà incaricatu di u DISPARUSSENT di i prudutti è ti derà parti apprupriati for free. Però, lu dannaggiu causatu da u focu, tirrimotu, o altri principali tremendu, è prublemi di qualità da l 'nterra, a stallazione o di muru, u fondu grattannusi quandu u veìculu, passa, massimo di veìculu, incù capacità soprascrivite è prublema sans-fatti sò micca cupertu da u CASCIANA, per chì i so cumpagni ùn pigghiarivi a responsabilità di a qualità è sicurità prodottu.

5.The piriudu CASCIANA hè un annu da a data di branch. Sè l 'allargamentu hè necessaria, è sarà accordu a scriviri si traballat.

Nteressa needing attenzioni:

1. usu Correct è mantene giustu vi aiuta à ingrandà la vita serviziu di u pruduttu. Rinfriscata usu i manuali prodottu.

2. Sì u pruduttu hè nurmali, mandate cuntattateci o di l 'dischi in tempu.

Nanjing Junli Technology Co., Ltd

av barriera automatica piena

12

13


  • Previous:
  • Next:

  •